Livet i DB

– Sanningen och andra historier om det perfekta livet

Gipset är uppe i norra sovrummet

Lämna en kommentar

Gips ovanför bröstpanel

Idag har jag och pappa satt upp gips på väggarna i norra sovrummet, eller lilla sovrummet som det också kallas. Blev en lite sen start på dagen eftersom att jag varit ute och dansat igår kväll och inte kom hem förrän kl 24.30. Men allt gips kom upp och första spacklingen är gjord, så det får vi vara nöjda med 🙂

Spackelspadar

Jag använder 3 olika storlekar på spackelspadar när jag spacklar. Den största har jag spacklet på och de två mindre använder jag för att lägga på det på väggen.

Kommentera

